میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت جوانساز رد زخم جای جوش لک / دکتر کاظم محقق 44219771-021
میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت جوانساز رد زخم جای جوش لک / دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی ار پی مو

پی ار پی مو


در درمان PRP ، ما ابتدا خون فرد را می گیریم ، به دنبال آن پلاکت ها با غلظت زیاد از طریق فرآیندی که به سانتریفیوژ معروف است ، از خون جدا می شوند. پس از این ، غلظت متراکم پلاکت ها به طور دقیق با سوزن به پوست سر تزریق می شود. این محلول در نهایت به خون راه پیدا می کند ، بدنبال آن رشد مو به خودی خود شروع می شود.

 

همانطور که ذکر شد با یک سوزن نازک ، پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) خود را به پوست سر تزریق می کنند. ترمیم موی پی آر پیPRP  برای خانمها و آقایان مناسب است.

 

این یک روش پیشرفته پزشکی ، غیر جراحی ، کاملاً طبیعی و جایگزین است که برای درمان ریزش مو یا کم پشت شدن مو استفاده می شود. این یک روش درمانی تزریقی است که از خون خود بیمار استفاده می کند. پی آر پیPRP  شامل فاکتورهای رشد فعال است که رشد و رشد مجدد مو را تحریک می کند.

 

نتیجه نهایی یک موی سالم و سالم است که می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس را بازیابی کند

 

برای قضاوت در مورد نتایج بصری پی آر پی در آینه ممکن است شش تا دوازده ماه طول بکشد ، اگرچه بیشتر مشتریان در 3 ماهگی نتایج را مشاهده می کنند.

 

پس از مرحله درمان ، بیمار متوسط ​​ریزش موی ارثی می تواند انتظار داشته باشد که برای حفظ نتایج ، هر 6-12 ماه یک بار به یک درمان پی آر پیPRP  نیاز داشته باشد.

 

PRP  برای مو درمانی برای افرادی است که نگرانی زیر را دارند:

 

    ریزش موی دائمی / طولانی مدت

    نازک / کم موی سر

    عقب رفتن خط رویش مو (بیشتر در مردان)

    گسترش خط پارتیشن (عمدتا زن)

    طاسی تکه ای (آلوپسی)

 

PRP پی آر پی گزینه خوبی برای کسانی است که می خواهند موهایشان محکم و پرپشت باشد. به شما موهایی را می دهد که در آن ریشه هنوز وجود دارد. این یک گزینه جایگزین برای کاشت مو نیست اما قطعاً یک گزینه برای کسانی است که نمی خواهند یک عمل جراحی انجام دهند.

هزینه درمان از 800000 تا 1.800000 تومان در هر جلسه متفاوت است.

 

به دنبال پزشک بالینی با تجربه برای پی آر پی موی سر باشید ، زیرا تکنیک ها برای پوست سر در مقایسه با سایر مناطق بدن متفاوت هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد