میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت جوانساز رد زخم جای جوش لک / دکتر کاظم محقق 44219771-021
میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت جوانساز رد زخم جای جوش لک / دکتر کاظم محقق 44219771-021

جوانسازی با میکرونیدلینگ صورت



همان طور که می دانید روش های زیادی برای جذابیت و زیبایی پوست ارائه شده است ، پیش از این استفاده از کرم ها و انواع داروهای مختلف در این زمینه پاسخگو بوده و می تواند نقش به سزایی در لطافت و شفافیت پوست شما ایجاد نماید .در این مقاله از بین بردن جای جوش با میکرونیدلینگ را توضیح خواهیم داد.

 

بهترین روش برای درمان جای جوش و اسکار ها چیست؟

 

یکی از مشکلات شایع در افراد داشتن اسکار های پوستی یا همان جای جوش می باشد ، جای جوش ها ممکن است بسیار سطحی و یا عمیق باشند و با ایجاد حالت نامسطح برروی پوست باعث از بین بردن زیبایی ظاهری فرد گردند .

اما یکی از مشکلات شایع در افراد داشتن اسکار های پوستی یا همان جای جوش می باشد ، جای جوش ها ممکن است بسیار سطحی و یا عمیق باشند و با ایجاد حالت نامسطح برروی پوست باعث از بین بردن زیبایی ظاهری فرد گردند .

اسکار های پوستی عمدتا قرمز رنگ هستند و باعث می شوند سطح پوست تخریب شود در چنین مرحله ای کرم و یا دارو های تولید شده برای پوست نمی تواند موثر واقع شود مگر اینکه با استفاده از روش های موثر دیگری ادغام و همراه شوند. .

یکی از روش های مفید و موثر برای از بین بردن جای جوش میکرونیدلینگ است ، این دستگاه کوچک اما پر قدرت می تواند با وارد کردن ضربه های سوزنی بسیار ضعیف برروی پوست ، پوست شما را وادار به کلاژن سازی می کند و بافت تخریب شده ی صورت شما را اصلاح و ترمیم می نماید .

میکرو به معنای ریز و نیدل به معنای سوزن است ، این دستگاه حاوی تعداد زیادی سوزن های بسیار ریز است که به راحتی دیده نخواهند شد،سوزن ها با ترتیب مشخصی بر روی این دستگاه قرار می گیرند و در زمان استفاده ضربه های بسیار ضعیفی را به سطح پوست وارد می نماید ، با وارد شدن این ضربه ها لایه های زیرین پوست دچار تحول شده و کلاژن تولید می کند ، کلاژن تولید شده به سطح پوست می رسد و موجب می شود که بافت تخریب شده ی آن ترمیم گردد .

به کمک روش درمانی میکرونیدلینگ شما می توانید بعد از مدت بسیار کوتاهی شاهد پر شدن فضاهای خالی و بسته شدن منافذ باز روی پوست شوید.

 

از بین بردن چین و چروک دور چشم

 

یکی دیگر از مزایای جوانسازی با میکرونیدلینگ از بین بردن چین و چروک صورت و لیفت نسبی ان است که کمک بزرگی به افراد می نماید تا آثار افزایش سن و یا افتادگی پوست را از بین ببرند .

 

افراد مناسب برای میکرونیدلینگ

 

          این روش برای افرادی مناسب است که

          دارای منافذ باز روی پوست هستند

          دارای جای جوش و اسکار می باشند

          صورت ان ها لک و تیرگی دارد

          دور چشم و پیشانی آن ها دچار افتادگی و چین و چروک شده است

          در مواردی برای رفع ترک های پوستی و تیرگی ها مورد استفاده قرار می گیرد .

          سایر موارد دیگر

 

عوارض احتمالی :

 

این روش بدون در نظر گرفتن تورم و قرمزی موقت بعد از آن ، تقریبا بدون عارضه خواهد بود و پوست را وارد مرحله ای از کلاژن سازی می نماید که زیبایی و شادابی را در پی خواهد داشت. هیچ گونه حساسیت و یا عارضه ای برای پوست در بر نخواهد داشت و نتایج آن در جلسات ابتدایی پدیدار خواهد شد .

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای این درمان :

 

بسته به نوع پوست و میزان تخریب ان ، همچنین با توجه به سن و جنس پوست بیمار تعداد جلسات لازم برای انجام میکرونیدلینگ مشخص خواهد شد .

اما به طور کلی بین 3 تا 5 جلسه درمان نتیجه ی ایده آلی خواهد داشت .

بهترین مرکز لیپوماتیک   تاتو پزشکی میکروپیگمنتیشن   هایفوتراپی غرب تهران   هایفو غرب تهران   بهترین مرکز هایفو هایفوتراپی    مزوتراپی لاغری   مزوتراپی غبغب   مزوتراپی صورت   مزوتراپی جوانساز مزوتراپی مو مزوتراپی غرب تهران بهترین مرکز مزوتراپی مو   پی آر پی زانو غرب تهران   بهترین مرکز پی آر پی زانو   مرکز پی آر پی    پی آر پی صورت پی آر پی غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی   پی آر پی مو پی آر پی مو غرب تهران  بهترین مرکز پی آر پی مو   لیفت با نخ   بهترین مرکز لیفت با نخ   لیفت با نخ غرب تهران  میکرودرم ابریشن  لایه برداری از پوست بهترین مرکز میکرودرم ابریژن   بهترین مرکز برداشتن خال  برداشتن خال غرب تهران  خالبرداری غرب تهران   میکرونیدلینگ غرب تهران   بهترین مرکز میکرونیدلینگ   لیزر مو غرب تهران  بهترین مرکز لیزر موهای زائد بهترین لیزر موها زائد   پیرسینگ ناف غرب تهران   بهترین مرکز پیرسینگ ناف   بهترین مرکز پیرسینگ   تزریق ژل غرب تهران   بهترین مرکز تزریق ژل فیلر   ژل خط خنده بهترین مرکز تزریق ژل لب بهترین مرکز زاویه سازی کلینیک برای تزریق ژل خط تزریق ژل خنده   تزریق بوتاکس غرب تهران   بهترین مرکز تزریق بوتاکس   بهترین مارک بوتاکس   دکتر خوب برای تزریق بوتاکس   دکتر پوست و مو غرب تهران

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد