میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت جوانساز رد زخم جای جوش لک / دکتر کاظم محقق 44219771-021
میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت جوانساز رد زخم جای جوش لک / دکتر کاظم محقق 44219771-021

هزینه پی آر پی مو

هزینه ترمیم مو به روش پی آر پی PRP چقدر است؟

اگر از کم پشتی یا ریزش مو رنج می برید ، پی آ رپی مو ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. این روش درمانی باعث باز شدن قدرت پلاکت های بدن شما می شود تا به طور موثر رشد مجدد فولیکول را تشویق کند و منجر به ظهور مجدد خط موی طبیعی شما شود.

این یک روش درمانی بسیار موفق و محبوب است. اما دقیقاً هزینه ترمیم موی PRP چقدر است؟

 

هزینه پی آر پی مو PRP چقدر است؟

در حالی که هزینه های ترمیم موی PRP با توجه به محل سکونت شما و پزشکی که می بینید متفاوت است ، شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر جلسه از 30 تا 50 دلار بپردازید. با این حال ، به یاد داشته باشید که برای دیدن نتایج ایده آل خود به بیش از یک جلسه زمان نیاز خواهید داشت. شما باید برنامه ریزی کنید که حداقل سه جلسه درمانی پی آر پی PRP داشته باشید ، بنابراین انتظار می رود که از 90 تا کمتر از 200 دلار هزینه کنید.

بنابراین این چگونه با سایر روش های درمان ترمیم مو مقایسه می شود؟ باز هم باید بگویم که دامنه قیمت ممکن است متفاوت باشد ، اما متوسط ​​هزینه جراحی کاشت مو می تواند از 500 تا 1000 دلار باشد.

همانطور که مشاهده می کنید ، ترمیم موی PRP مقرون به صرفه است ، بنابراین یک درمان عالی برای ترکیب با کاشت مو برای نتایج بی نظیر است!

در طی این مشاوره ، دکتر پوست در مورد نیازهای شما با شما صحبت خواهد کرد ، همچنین موهای کم پشت یا ریزش کلی مو را بررسی می کند. این معاینه به دکتر پوست و موی شما کمک می کند تا علت اصلی ریزش موی شما را پیدا کند ، که این امر در میزان درمان PRP ممکن است برای دیدن بهترین نتیجه موثر باشد.

 

از روش ترمیم موی PRP شما

یکی از بهترین روش ها برای تعیین هزینه ای که ممکن است برای روش ترمیم موی PRP شما هزینه داشته باشد ، تعیین وقت مشاوره با یک پزشک پوست و مو است.

در پایان مشاوره ، باید ایده بهتری داشته باشید که روش ترمیم موی PRP شما چقدر هزینه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد